2. oktober 2011

Lendedekken i fleece til go'gutten min

I dag feiret vi bursdagen min oppe hos mine foreldre, og se hva jeg fikk i gave fra mamma og pappa. Dette var jo planlagt da, men hadde ikke trodd at det var ferdig allerede.

Dette er da et lendedekken med størrelsesmal fra reflekslendedekkenet på Hööks i str pony. Så er det to tynne fleecetepper som er klippet til, lagt oppå hverandre og sydd et skråbånd rundt.

Det som imidlertid mangler er spennene som fester dekkenet til selen. Som dere kanskje kan se, så er det lyseblått på utsiden, og sort inni, eller motsatt. Her kan man velge og vrake, men kommer nok til å bruke den sorte inn mot hesten.

Jeg vurderte også om jeg ville ha refleksbånd skrått i hjørnene, men jeg fant heller ut av at hvis det er mørkt, så bruker jeg refleksdekkenet, eller legger dette over det i fleece. Gleder meg til spennene er på og jeg kan få prøvd det :)

Hvis det er noen som lurer på hvor mye jeg la ut for disse, så var det rundt 20 kr pr fleecepledd på IKEA da jeg kjøpte de. For to pledd, ett i lyseblå og ett i sort, får jeg da to slike pledd (to pr pledd). I tillegg kommer jo skråbåndet. Mamma brukte 5 meter på et lendeteppe + tråd. Så er det bare spennene igjen, men de kan da ikke komme på så altfor mye, vil jeg tro.


Ingen kommentarer: