11. oktober 2011

Sko på

I dag fikk X-Ellent sko på beina. Det var litt digg. Jogga han ekstra langt i dag pga det, for han virka så frisk. Frykta litt at det kom til å bli baluba under skoinga, men det gikk bedre enn jeg var forberedt på. Så nå venter det hardtrening igjen foran løpet 23. oktober. Jeg gleder meg veldig.


Jeg var innom barnehagen til Benjamin og Lina med X-Ellent en tur i dag på vei hjem fra treningsturen. Det var en del unger som syntes det var stas, iallefall


Ellers fikk jeg flytta på litt møkk i dag. Kjørte vel over 10 trillebårer med møkk fra møkkhaugen og ned på en del av luftegården. Denne delen tok jeg senere og gjerdet bort, slik at hestene ikke har tilgang til å gå akkurat der.


Ellers fikk jeg også gjerdet inne den ene plassen hvor hestene kan komme inn i skogen på. Her var det så mye feste som hadde forsvunnet, at jeg tenkte jeg skulle kjøre bort noen lass med møkk der, og lage en bakke opp. Hvis jeg gjør det nå før vinteren, så rekker det å pakke seg sammen før våren kommer, og da sår jeg litt, slik at underlaget kan feste seg litt ekstra ved hjelp av røttene til graset.


Ellers fikk jeg også tatt ned det gjerdet som delte inn luftegården i flere deler, så nå begynner vi å bli klare for vinteren.

Ingen kommentarer: