20. juni 2010

Pakket og klart, tror jeg

Her om dagen mottok jeg hårklipperen jeg bestilte fra Clas Ohlson. Jeg fikk klippet skjegget til X-Ellent, så nå ble han så fin før vi reiser til Søgne i morgen.


Det skal bli litt deilig å slippe å se han slik hver gang jeg må gå fra han. Han er jo så selskapssyk, stakkars. Bare han hører noe aktivitet i garasjen så vrinsker han. Fra i morgen av får jeg iallefall 3 uker med bedre samvittighet.


Jeg håper bare at jeg har fått pakket alt. Sele, børster og fôr er jo det viktigste, men jeg har også fått pakket med meg hodelag som skal brukes til showet og lærpleie, slik at jeg kan drive og smøre dette når jeg er i Søgne. Piskene har jeg fått med meg, regndekken, fleeceteppe,bøtter, reservegrime etc... Jeg håper bare at jeg har fått med meg det jeg kommer til å få bruk for.

Ingen kommentarer: