30. juni 2010

Nærmer seg utstilling

Nå er det mindre enn 2 uker igjen, og jeg føler ikke halvparten er i boks enda. Alt til ponnien er iallefall handlet inn, så da gjenstår det bare meg. Det er litt vanskelig å planlegge alt også, for jeg vet ingen tider før i neste uke (når programmet kommer). Jeg håper ikke det begynner så tidlig. Hvis det begynner tidlig vil jeg reise bort på lørdagen, og overnatte i Drammen til søndag. Men så spørs det jo om jeg får låne bilen. Og henger må jeg også få lånt en plass. Evt leie, men det blir jo litt vanskelig å bestille i og med at jeg ikke vet enda om det blir 1 eller 2 dager. En ting er iallefall sikkert, og det er at jeg får det travelt på lørdag. Da regner jeg med å flytte mye av hesteutstyret fra Søgne og hjem, det som jeg ikke skal bruke på utstilling iallefall, og ponnien må gjøres klar, og ikke minst så må jeg ha klart gjerdet hjemme før jeg reiser. Jeg får vel bare ta en dag av gangen inntil videre, og håpe at alt ordner seg lett når tida er inne.

Ingen kommentarer: