14. desember 2011

Lær mottatt

I dag kom læret jeg har bestilt, i posten. Eller ikke alt. Det jeg har bestilt fra salmaker kommer nok ikke før etter jul, men inntil da klarer jeg meg med det som jeg har fått. Nå må jeg bare bli ferdig med å male vogna. Det er bare kantene som mangler ett par strøk. Får se om jeg rekker ett strøk i morgen, ellers skal jeg vel få det ferdig innen helga er over.

Kanskje jeg kan få pappa med meg inn på Byggmakker på lørdag for å kjøpe dragene? Da kan jeg få malt de også før vi bærer vogna ut og opp på veien. Men så må jeg også få skjøte på dette læret da, det som skal bli skjøten til bakselen og tømmene. Får vel kanskje sette av litt tid i helga til dette. Jeg tror ikke jeg rekker å få lakkert aluminiumen innen dette året er omme, sånn med tanke på værutsiktene. Så jeg tror at jeg bestemmer meg for å utsette den delen til sommeren.




Ingen kommentarer: