4. august 2013

Fornøyd etter gårsdagens treningsøkt

Jeg var ute og jogget X-Ellent i går. Det begynte med at jeg jogget rolig, og vi har et par strekker der vi kjører på litt. Til å begynne med var jeg ikke fornøyd, for da var han fryktelig ujevn selv om det bare var i 17-18 km/t fart. Det var vilje i X-Ellent så jeg lot han bestemme litt tempo selv, og istedenfor å jogge i 14 km/t-fart så holdt han ca 16 km/t. Jeg presset han litt i den bakken som er der, og da vi kom tilbake til denne strekka igjen, så løp X-Ellent 20 km/t rent uten noe særlig støtte fra bittet. Jeg gikk fra å være lite fornøyd til å bli veldig fornøyd. Med det så konkluderer jeg med at X-Ellent er tydligvis en ponni som må opp i fart for å komme ordentlig i gang.

Var ikke så fornøyd med å få blitsen midt i trynet...

Ingen kommentarer: