8. juni 2011

Snarte beitetid og debutstart i ordinært løp

Denne uka holder jeg på å prøve å bli ferdig med å kjøpe inn det vi trenger for å slippe hestene på beite. Det gjerdeapparatet jeg hadde tenkt å kjøpe, DeLaval 4B, blir det ikke noe av, det blir heller et som er mye bedre, DeLaval 20B, som er på tilbud til 200,- mer enn den ordinære prisen på DeLaval 4B. Så da venter jeg bare på noen penger slik at jeg kan få råd til å kjøpe det.

Ellers gikk det 1600,- på gjerdestolper i går. Jeg fikk da 70 stk for de pengene, men det blir bare dyrere siden vi iallefall trenger 200 stolper til sammen av store og små. Men, får bare ta litt av gangen.


Den 10. juli skal jeg prøve å få til en start med X-Ellent. Håper bare det går greit å låne henger og slikt til den dagen. Får høre med Arnt, han jeg lånte henger av sist, og hvis ikke får jeg bare ta runda. Den neste starten etter der må bli 24. juli, Minikanonen, hvis X-Ellent får lov til å være med, for det er ikke sikkert han får lov til. Jeg må høre med de under innmeldinga.

Eller skal jeg ta de nødvendige kopiene som skal sendes DNT, og få sendt alt. Jeg skulle hatt meg en tur opp på ST også, mulig jeg får det til i morgen før jobb. Jeg har fri fra skolen i dag og i morgen, så jeg skal prøve å få gjort litt.

Ingen kommentarer: