11. juni 2011

I dag skal hestene slippes på grønt. De kommer til å storkose seg. Jeg gleder meg skikkelig. Det eneste som ikke er fikset helt til nå, er strømapparatet, men det fikser vi når vi har med hestene bort. Ellers så har jeg fått tatt noen bilder av der de skal gå og kose seg.

Her skal de stå først.

Det største jordet er delt opp i flere bilder, pga at det har veldig mange viker.





Usikker på om G.L. eier dette også.

Usikker på om G.L. eier dette også.






Dette er det lille jordet. Det er ikke sikkert at det blir noe av at de går her, for foreløpig er det ganske lite mat her i forhold til de andre plassene.

PS. Jeg fikk ikke gjort ferdig dette innlegget før hestene ble sluppet. Derfor fullfører jeg det nå, og så kommer det nytt innlegg med bilder fra da de ble sluppet.

Ingen kommentarer: