16. mars 2012

Det er ikke så altfor mye som skjer for tida

Vi fortsetter egentlig bare å trene, og trene, og trene. Neste løp for X-Ellent er 25. mars. Når neste løp etter det blir, vet jeg ikke. 6. mai blir det iallefall ingen start siden jeg har eksamener 3. og 9. mai. Ellers er det fellestrening 31. mars. Denne skal vi være med på, var planen. Jeg hadde håpt at hestepasseren min kunne være med, men de drar nordover på grunn av påskeferien. Så da håper jeg hun kan være med neste gang.

Marthe jogger X-Ellent

Etter 19. mars en gang, vil lokalløpene bli skrevet ut. Så da får jeg se om det kanskje er et eller flere lokalløp X-Ellent kan starte i.

Fyller vann

Ellers i dag fikk Sammy sår, skummelt nær øyet. Veterinæren kom en tur på besøk, og jeg skal hente øyesalve på apoteket i morgen tidlig, og så skal jeg ha det i øyet på han to ganger om dagen.

Såret til Sammy

Jeg skal også gjerde i morgen. Ponniene skal få litt mindre plass å gå på, siden jeg snart skal så gjordet på nytt. Så når det har vokst opp (sikkert sånn ca juni), så skal ponniene få lov til å gå på grønt på dagen.

Sammy i det fine været

Jeg skulle hatt en litt "stor" eller to små høyhekker, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få det til. Noen som har noen forslag, eventuelt med bilder. De kan ikke koste noe særlig, igrunn...

Nydeligheten min


Ingen kommentarer: