21. januar 2012

Nå begynner snart løpssesongen

Nå er det ikke lenge igjen før løpssesongen for ponnitravere begynner. 4. mars går første løp for A-ponnier på Sørlandets Travpark. Da satser vi på å starte. Men før den tid er det så klart litt som må planlegges.

Broddene er satt i bootsene, så vi får kjørt litt så lenge vi kan bruke de. X-Ellent er veldig sårbeint om dagen, så 1. februar skal jeg ringe hovslageren for å avtale skoing slik at vi kan få begynt treninga på ordentlig.

Når løpstrening skal igang igjen, så har jeg satt opp en to-ukers-treningsplan. Jeg har også satt opp to alternativer, én kun på opptrening, og én på trening uten å gå løp. Så da er det bare å håpe at været vil samabeide slik at vi kan komme igang igjen etter disse to mørke månedene.

4 kommentarer:

bertil eller Therese om du vil;-) sa...

Så fin X-Ellent er :) Og fin blogg han har ;)
Kan du ikke legge ut treningsopplegget ditt? Moro og se hvordan andre trener :)
Ha en fin dag :)

Unknown sa...

så sykt morro å få kommentar på bloggen til X-Ellent. visste ikke det var noen som las den en gang. men jeg skal få lagt ut treningsopplegget jeg har satt opp, i løpet av dagen. nå venter det foring og en liten tur med den herligste ponnien :-) ha en god dag :-)

bertil eller Therese om du vil;-) sa...

Er stadig innom jeg ;) Men altfor dårlig til og kommentere ;)
Skal bli flinkere :) Har blogg jeg også, hvis du er interessert så er linken http://bubnet553.blogspot.com

Unknown sa...

Supert. Jeg skal se innom bloggen din. Kan ikke love at jeg klarer å følge med fast, grunnet altfor mye å gjøre, igrunn...