23. desember 2010

Jul, jul og mere jul...


Da var jula endelig her, og dagen i dag har gått med på å gjøre klart til julehelga, både i stallen og på hjemmefronten. I morgen skal X-Ellent og jeg ta en kjøretur med juleutstyr og bjeller. Vi skal innom min bror og familien som arrangerer julefrokost for noen venner. Disse har barn som skal få hver sin lille juleoverraskelse på morgenkvisten. Klokka 12 skal jeg være inne hos "svigers", så fra jeg står opp (tidlig-tidlig) til 11, så er det stallen. Jeg skal være hos min bror ca 10.30. Da rekker alle barna å få gaver, se X-Ellent og jeg rekker å kjøre hjem igjen, sele av ponnien og komme meg selv hjem i dusjen etc. 


I år føler jeg på meg at det blir en skikkelig jul. Snøen har lagt seg, og alt virker lysere. Alt ser også så rent ut, til og med i luftegården til hestene. I morgen er da det gjelder. Skal se om jeg får mamma til å ta noen bilder jeg kan legge ut her etterhvert.

Ingen kommentarer: