11. juni 2011

Beiteslipp

Jeg tror hestene synes det var digg å bli sluppet på grønt. Jeg kjørte X-Ellent bort, og Jorunn red Tango bort. Begge var veldig glade for å kunne spise så mye de bare ville, og det var vanskelig å komme bort til Tango for å få på han grima igjen. X-Ellent fikk vi tak i etterhvert. Her kommer det noen bilder jeg tok mens vi gikk etter Tango for å få på han grima.










Etter at vi hadde sluppet hestene, fått grima på Tango, og stått og sett på de litt, så gikk vi hjemover igjen. Etterpå tok jeg scooteren og kjørte bort for å hente selen, som jeg ikke gadd å bære på hjemover. Da spisset X-Ellent ørene og kom helt bort til porten, der jeg stod. Jeg fikk tatt noen bilder, men han var veldig opptatt med å spise underveis.

Tittei

Jeg kommer, det tar bare litt tid





Nå går jeg igjen

Ingen kommentarer: