5. februar 2012

Årets første ponnitrening

I går deltok X-Ellent og jeg på årets første ponnitrening på Sørlandets Travpark. Jeg hadde fått leid henger, som jeg hentet på fredagskveld. Så da var det bare å stå opp på lørdag, pakke, stelle X-Ellent og lesse alt i bil og på henger. Til sist var det roadcarten som skulle på, og visst fikk vi ikke det til også.

(Laila Olsen tipset meg om å bruke sånne strikk med kroker, bagasjestropper, til å holde vogna oppe bak hengeren mens man fester lastestroppa. Veldig lurt. Det skal jeg gjøre neste gang jeg skal ha vogn på bak.)

Banen var uheldigvis stengt i går. Det var litt dumt, men de fikk ordnet en provosorisk løsning. Det fungerte greit det. Jeg tror X-Ellent syntes det var greit å komme seg ut litt. Alltid like fornøyd når vi er ute, og så så mye oppmerksomhet han får. Det er morro. Nå gleder jeg meg bare til løp 4. mars.

Ingen kommentarer: