4. januar 2012

Boots prøvd

I august så bestilte jeg jo boots til X-Ellent, og brodder som skal settes i bootsene, slik at jeg kan trene X-Ellent på vinteren selv om det er is og glatt. Etter å ha fått lånt ett par, og prøvd på, så bestemte jeg meg for å bestillte to i str 000, og to i str Pony til bak. Det tok litt tid før de dukket opp, på grunn av at det var tomt hos produsenten. Jaja... ikke noe å gjøre med det annet enn å vente da.


Jeg fikk tilsendt en i str 000 og en i str Pony som jeg kunne prøve på mens vi ventet. Det endte da med at jeg ombestemte meg ang de bootsene i str Pony, og byttet til str 000 istedenfor. Jeg kjøpte også med noen såler som jeg kan ta i hvis jeg trenger å fylle i litte granne hvis X-Ellent sliter veldig på høvene.


I dag fikk jeg endelig prøvd bootsene på en skrittetur (som de skal brukes til). Tenkte det kanskje var lurt å prøvd de før jeg setter i broddene. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd. Har mer å stille på bootsene framme, samt at jeg kan legge i såle. Jeg kan stille litt mindre bak, men der kan jeg også legge i såle.


Så da gjenstår det å se da om isen kommer tilbake noen gang, om jeg kan få brukt bootsene til det jeg hadde tenkt å bruke de til...

Ingen kommentarer: