23. juni 2012

Uke 26 - neste uke

Nydeligheten min
I morgen reiser jeg til Egersund for å jobbe ei uke. Da har jeg fått ordnet det slik at Travskolen på Sørlandets Travpark skal låne X-Ellent hele neste uke. Det er jeg veldig takknemlig for. Det er godt å vite at X-Ellent er i trygge hender mens jeg er bortreist.

For noen dager siden fikk jeg satt på dragene på firehjulsvogna igjen, og tatt en tungtrening på X-Ellent, med 50 kg ekstra på vogna. Det var digg å ut med den vogna igjen.

Dagen etter tok jeg enda en tungtrening på han. Da hadde jeg 25 kg ekstra vekt på. I tillegg ble det en litt lang tur. Først var vi opp til min bror for å plukke opp Benjamin som skulle være med en tur før leggetid. Det var visst helt topp. Så etter at vi hadde levert han igjen, tok jeg en runde rundt høyfjellet, og deretter ned til tunellen og opp den veien på vei hjem igjen. På vei opp den bakken som er der møtte vi en hest. Og da dukket hingsten i X-Ellent fram. Det skal bli godt for han å se andre hester igjen i ei uke.

Så nå gleder jeg meg bare til å komme hjem igjen om en ukes tid, og fortsette treninga på X-Ellent.


Ingen kommentarer: