13. juni 2012

Ny filming unnagjort

På treningsturen i dag brukte jeg sulkyen, og fikk derfor festa kameraet på en grei måte, selv om vogna ikke er så veldig behagelig for meg å sitte i. Menmen... film ble det. Jeg fikk filmet fra en annen vinkel enn tidligere, så det blir nok til at jeg seler på med sulkyen de gangene jeg vil filme, for da kan jeg få litt flere forskjellige vinkler. Nå har jeg film fra 2 forskjellige vinkler. Må få satt sammen klipp fra de to på en gøy måte.

X-Ellent var litt stiv i dag, kjente jeg. Han begynte ikke å fungere skikkelig før mot slutten av treninga i dag. Det er heldigvis lov til å være litt stiv etter en god prestasjon på travbanen. Et stykke ut i videoen kan dere se en mann som løper foran oss. Da han økte tempoet gjennom skogen der økte også X-Ellent tempoet. Jeg slet med å holde han nede i trav. Tydelig at det er et konkurranseinstinkt som bygger seg opp inne i han. Det liker vi.

Her er iallefall en video av jogginga som jeg satt sammen i full fart.

Ingen kommentarer: