27. april 2012

Joggetur

Jeg skjønner svært lite. X-Ellent har jo hosta litt de to siste ukene, men ikke snørra noe. Og det har ikke vært mye hosting heller, bare et par host når vi har gått ned Ågedalen, og det er det i løpet av hele treningsturen. Har tatt tempen på han i dag, morgen og kveld, og skal ta den i morgen også.

Jeg tok en joggetur med X-Ellent i dag for å se om jeg evt kunne framskynde en forkjølelse hvis det var noe som ikke kom ordentlig i gang. Og i dag var det null hosting... WHAT??? Jeg må visst bare bruke tida nå og se ting litt an, tydeligvis.

Men jeg fikk iallefall montert speedometeret på vogna. Bare maks 15 km/t i fart?? Jaja, det er vel siden han løper uten sko, tenkte jeg (han liker best å løpe på grus med sko). Men så kommer jeg hjem igjen og snakker med pappa, så innser jeg jo at farten på speedometeret var altfor lav siden jeg har stilt inn omkretsen på hjulet kun på felgen. Jeg har ikke tatt med selve dekket i beregninga. Og da kommer det jo ett par cm ekstra på hver side av diameteren. Jeg må få stilt omkretsen riktig i morgen.

Ingen kommentarer: