21. november 2008

Ut på tur, aldri sur

Rett etter jobb fikk jeg en telefon fra Jeanett i stallen, om jeg skulle være med ut å gå tur. Jeg sa ja, hvis hun kunne vente, og ca 30 minutter etterpå tuslet vi ut av stallen. Jeg med sikkerhetsvest og X-Ellent med en refleks på hvert ben. Disse måtte jeg selvfølgelig feste OVER knærne, for de ville ikke sitte ordentlig hvis ikke.
Det viste seg at X-Ellent var klar for tur. Han travte framover, og jeg hadde etterhvert problemer med å holde han. Han visste hvor han ville, og det var bortover der vi skulle, bortover til Stall Eig. Det er en liten shettishoppe som står her som X-Ellent har falt for. Vel forbi Stall Eig var X-Ellent fremdeles gira.
Etter rundt en time, og noen kilometer, så var vi vel hjemme i stallen igjen. Da merket jeg at X-Ellent hadde fått ut litt av energien sin.

Jeg fikk også en telefon i går. Jeg kan ikke få flyttet X-Ellent denne helga allikevel. Ser ut som om jeg må vente til neste helg, men det gjør ikke noe det.

Ingen kommentarer: