14. september 2013

I morgen er det løp igjen

I morgen er det igjen løp for X-Ellent. Kusk er Camilla Aakhus, og X-Ellent har fått startsport nr. 8 på voltestart med 100 meter tillegg. Dette løpet er det første håper jeg har fått til at X-Ellent kan ha en sjanse til å vinne, så her er det bare å komme å heie. Løpet begynner kl 17:20 på Sørlandets Travpark.



Så dagen i dag kommer til å gå med på å vaske og shine ponni og utstyr. Hadde ønsket meg litt bedre vær, men nå ble det ikke sånn, så da får vi prøve å gjøre det beste ut av det.

Ellers var det ei som ønsket å komme å hente X-Ellent 27. september for å starte med han 28. september. Jeg er i bryllup til min kjære kusine den dagen, så jeg kan ikke dra på løp med X-Ellent den dagen, men er veldig glad for at andre vil.
Treningsplan
Ellers har jeg begynt på et skikkelig ryddeprosjekt i stallen. Jeg har altfor mye dekkener og ting og tang til X-Ellent. Jeg hadde begynt å fylle opp det andre skapet jeg har i stallen, og til slutt fant jeg ut av at jeg bare måtte se å få tak i en grei stige, så jeg kunne komme opp under takstolene i stallen og lagre ting der. Målet er å ha så lite ting nede at jeg får plass til alt (det meste) i ett skap.
Har litt å rydde på...

Ingen kommentarer: