10. desember 2011

Litt generell oppdatering

Som dere kanskje kan se, så er firehjulsvogna til X-Ellent på vei til å bli ferdig. Jeg gleder meg helt villt til å prøve den. Første strøk ble malt i dag, men lakken må det nok ventes litt med.

Ellers har jeg bestilt de lærremmene som jeg trenger for å forlenge baksele og tømmer. Jeg venter de i posten når som helst, egentlig.

Ellers var Charlotte her i går, og vi trente derfor sammen med hun og Sammy. Jeg kan vel egentlig konstatere at X-Ellent trener bedre med sko på enn uten. Så da blir det nok til at jeg skor han mellom mars og oktober, i løpssesongen. Håper bare det finnes en hovslager der ute som er villig til å sko X-Ellent, siden han er liten og ikke så veldig grei å sko. Menmen... får se.

Ellers har jeg også lasta ned en applikasjon til min Xperia X10 som heter "My Tracks". Da kan man ta opp når man er ute og trenger, og får opp kart over ruta man tar, samt litt statistikk på f.eks. topphastighet. Det er vel den delen av statistikken som jeg syntes var mest interessant, sammen med hvor langt man har kjørt. Så dette er noe som skal brukes iallefall. Så denne kan anbefales for de som har lyst til å prøve. Finens gratis på Android-markedet.

Pappa satte opp et utelys i stallen i går. Det var litt digg å slippe å komme til en mørk stall, og så blir det nok litt mer koselig når jeg skal holde på rett utenfor stallen når det er mørkt. Er også mer funksjonelt med litt lys i stedet for å måtte holde ei lommelykt i hånda når man fyller vann fra dunkene som stå på utsiden av døra.

Og det var vel det, bortsett fra at X-Ellent går i vintertrening nå, dvs. ikke så intens trening, da det plutselig en dag kan komme is og vi ikke kan trene allikevel. Og så blir det nok noen ekstra fridager på gutten min i jula også.

Ha ei god helg!

Ingen kommentarer: