20. oktober 2011

Oppdatering

Frances reiste forrige helg. Han reiste fordi han var altfor stor for boksen jeg har. Så da var X-Ellent alene nok en gang, men etter mye tenking for å finne alternativene jeg har, så endte det med at Charlotte kommer med sin ponni, Sammy, også en shettishingst. Jeg håper de kommer til å gå bra i sammen, selv om begge er hingster, og så håper jeg at Sammy ikke stikker gjennom gjerdene så lenge X-Ellent også er ute hos han.

Etter at Tango reiste, føler jeg ikke X-Ellent har vært i sitt normale humør. Jeg merker det er på vei tilbake igjen nå, enten det, eller så begynner han bare å bli selskapssyk igjen. Menmen... Er uansett koseligere med en selskapssyk X-Ellent enn en furten X-Ellent.

Til søndag skal X-Ellent starte løp. Vi gleder oss kjempemye. Kusk denne gangen er Irmeling Risa. Hun har ikke kjørt X-Ellent før, så dette blir spennende. Sånn mtp på forberedelser til løp, så skulle jeg så klart ønske at vi hadde hatt mulighet til å delta på flere av ponnitreningene som arrangeres på parken hver første lørdag i måneden, men når man ikke har lett tilgang på en hestehenger, så er det meget uaktuelt. Ikke har jeg så innmari god samvittighet for å spørre Espen om å låne bilen heller. Så øverst på ønskelista står det: Toyota Landcruiser og Bøckmann Comfort hestehenger.

Ingen kommentarer: