13. september 2011

I dag fikk jeg kjøpt nytt kraftfôr til X-Ellent. Jeg går for Champion Gull denne ganga fordi han trenger mer energi. Sekken var 100,- kr dyrere enn Komplett da, men håper det fungerer bedre for meg enn det Komplett gjorde. Gull ble valgt ovenfor Energi og Ekstrem, og tilleggsfôr pga det som står i denne artikkelen.

Ellers var jeg ute og trente X-Ellent i dag. Må si jeg var rimelig fornøyd, ja. Jeg trengte nesten ikke mase noen ting på han for at han skulle løpe ordentlig, og ikke bare sakke ned til sløvefart etter 20 meter. Jeg tror det må være den kraftige vinden vi har hatt her i dag som har gjort det. Håper X-Ellent blir slik med det nye kraftfôret. Det eneste som var negativt på treninga i dag var at X-Ellent fuska litt noen ganger. Håper dette kommer seg på sikt i og med at dette var andre treningsturen med kopper på frambeina.

Ingen kommentarer: