10. september 2011

Oppdatering

Det skjer mye for tida, og mesteparten av dagens timer går til studiet. Men jeg prøver iallefall å få trent X-Ellent litt. Har kikket litt på X-Ellent i hurtig i det siste. Han ikke vært helt fornøyd med teknikken hans. Fikk derfor kjøpt kopper til han, til frambeina. Virka rett og slett som om han tråkka så mye under seg at han ikke hadde noe problemer med å tråkke seg på frambeina. Kjørte X-Ellent med kopper i dag, og det virka annerledes. Jeg konkluderer derfor foreløpig med at den eksta beskyttelsen gjør at X-Ellent blir mer modig til å bruke teknikken sin når han går hurtig. Han trenger liksom ikke å være redd for å tråkke på seg selv. Så nå håper jeg dette fungerer bra.

Jeg har kanskje fått en hestepasser til X-Ellent også. Da kan det hende det etterhvert blir mer til å trene framover. Håper nemlig at jeg kan få startet X-Ellent i Minikanonen som ble utsatt til 23. oktober.

Ingen kommentarer: