6. august 2011

Slutt på beite

I dag flyttet jeg X-Ellent hjem igjen. Nå orker jeg ikke styret med sommereksemen (eller hva det enn er) lengre. I dag var Jorunn og jeg i stallen for å rydde litt. Det innebar å ta ut all den våte spona fra boksene, og kaste alle høyballer som hadde tatt skade av fukten. Det var deilig å bli ferdig med det. Nå håper jeg bare at underlaget i boksene tørker rimelig fort, og at naboen får tak på sin del slik at vi slipper alt vannet inn i boksene når regnet virkelig begynner å komme.

Så nå er det iallefall slutt på beite for X-Ellent, men han blir nok stående å beite litt på det som har grodd opp igjen her hjemme. Tango står fremdeles på beite på kjære, alene. Håper det går greit for han. Ellers blir det ikke noe beite på X-Ellent til neste år. Så håper Tango får seg en beitekompis, og så kan kanskje jeg også få ordnet meg en luftegårdskompis til X-Ellent for sommeren til neste år.

X-Ellent finn hilse på Lina i dag. I morgen blir det kanskje mulighet for at Lina kan ri på X-Ellent. Det gleder vi oss til...

Ingen kommentarer: