19. april 2012

Av med sko

Nå var det virkelig på tide at skoene til X-Ellent kom av. Jeg har liksom drøyd det å ta av skoene litt, for X-Ellent er ikke noe grei, normalt sett, når skoene skal av og på... Hovslageren slipper da litt av jobben med at jeg tar krangelen når skoene skal ha.

Jeg håper X-Ellent blir bedre med tida, siden han ikke har blitt skodd så mange ganger i sitt liv, og det er selve slagene han reagerer på, sømslagene. Så i dag hadde jeg studiefri, og tenkte da at da var jeg i humør til å ta en krangel, noe som mest sannsynlig ble nødvendig.

Jeg knoter litt i starten, det gjør jeg alltid når jeg har skulle ta av skoene til X-Ellent. Det er fordi jeg ikke akkurat kan ta frambeina mellom beina mine, siden han er så liten. Og så begynner jeg alltid med frambeina siden de er verst å ta.

Men i dag var X-Ellent faktisk veldig flink. Så å si INGEN krangling. Jeg ble så stolt av go'gutten min da. Herlig... Håper bare det blir så greit for hovslageren også med tida...

Ingen kommentarer: