1. oktober 2010

Reflekstid

Nå er høstmørket her, og jeg har fått bestilt noen reflekser fra Horze.

Refleksfortøy i str pony er bestilt. Jeg tviler på at det passe på X-Ellent, men vi får se når jeg får det. Det kostet ikke så mye, og det er godt mulig jeg kan fikse litt på det, slik at det passer. Bare dumt de ikke hadde det i gul refleks.
Halerefleks er bestilt. Regner med at det ikke er noe problem å få den til å passe siden den kan knytes i halereima.
2 sett med disse er bestilt. 2 skal på tømmene, og så skal jeg bruke 3 stk på et bryst, et forsøk på å lage et passende refleksbryst, og de resterende skal jeg prøve å få passet til på et hodelag. (Kanskje sammen med litt reflekstape)



Hvis jeg får penger til bursdagen min, så skal det handles inn mer refleks fra Hööks.

Disse har jeg fra før av.


Grime til trening skal bestilles, siden jeg pr dags dato ikke bruker nestereim på X-Ellent.

Lendedekken i str pony skal bestilles. Må bruke inder selen.

Og så trenger jeg et nytt hodelag i sort lær til trening.


Bildene er lånt fra Horze og Hööks

Ingen kommentarer: