20. november 2008

Oppdatering


Oi. Her var det lenge siden det hadde skjedd noe.
Jeg kan informere om at X-Ellent er ferdig tømmekjørt for lenge siden. Nå gjenstår det bare å få på han vogn.
Å bli longert er noe han har kunnet lenge, så nå jobber jeg med å få han til å jobbe når han blir longert. Jeg bruker strikk, da det er det jeg har best erfaring med fra tidligere, og strikken bygger på mine prinsipper fullt ut; ETTERGIFT. Det vil si at når hesten gjør det den skal, så slipper den presset.
Ellers så skal jeg flytte ponnien min til en ny stall i neste uke eller noe. Det er rett og slett en lettelse at jeg fikk den stallplassen til han. Jeg har hatt så vannvittig dårlig samvittighet ovenfor X-Ellent pga at han har blitt nødt til å stå alene ute. Når jeg nå flytter han, så er han så heldig at han får stå sammen med en nordlandshest og en shettis. Da skal de få leke til krampa tar de.
Det var det jeg kom på for nå.

Ingen kommentarer: