30. november 2008

Første helga på ny stall...

Nå var første helga på Tjomsland sin stall over, og X-Ellent storkoser seg ute sammen med to kamerater.
Jeg fikk stelt han litt i går, og tatt høvene på han, men ikke i dag. I dag har han bare gått ute å kost seg i det fine frostværet.
Ellers fikk jeg flyttet ut fra Thilde sin stall for fullt i går. 1/4 av alle tingene mine endte på stallen til Tjomsland. 1/6 av det som var igjen ligger u bilen i tilfelle jeg får bruk for det, og resten kjørte jeg hjem til mamma og pappa.
Planen nå i uka er å komme seg gjennom den. De dagene jeg jobber 12-20 kommer jeg ikke til å reise til stallen, men de dagene jeg jobber 8-16, 9-17 eller 10-18 må jeg få tatt meg en tur. Det er deilig å tenke på at jeg slipper stallarbeidet.
Neste helg er planen å kanskje få på vogn på X-Ellent. Tømmekjøre han litt for repetisjon først på lørdagen, og få på han vogn på søndag. Det kan bli spennende hvis det er noen som kan hjelpe til. Det er greit å ha en person i hodet på han da, hvis han finner på noe tull, eller får panikk.
Men ellers har dette vært ei topp helg, hvor min samvittighet ikke plager meg lengre.

Ingen kommentarer: