13. oktober 2013

Nytt løp igjen i dag

Jeg kjenner det skal bli godt med en løpspause etter løpet i dag. Det er nemlig sesongfinale. Jeg har rett og slett for mye å gjøre, og for liten tid å gjøre det på.

I dag er det Cathrine Gilja som skal kjøre X-Ellent. Det er første sesongfinalen som X-Ellent deltar i. Jeg har fått spørsmål om å ha han med tidligere (da løpet var et invitasjonsløp), men i år har jeg endelig fått det til at han kan delta.

Og jeg fikk til og med vasket X-Ellent også i går. Det var knallfint vær. Sola stod rett på der jeg kan vaske X-Ellent, og vi stod helt i le. Jeg synes det er så mye greiere å reise på tur med en ren ponni, så jeg er glad været vr såpass.


Ellers er eikenøttene på vei ned nå, og på fredag plukket jeg eikenøtter for den store gullmedaljen. Jeg er veldig redd for at X-Ellent skal få i seg for mye av det, siden eikenøtter er giftig. Det virker heldigvis som om de fleste eikenøttene har falt nå, så nå trenger jeg vel bare å ta 5 minutter om dagen med å plukke nøtter.

Nå står iallefall X-Ellent på grønt for å lade opp til løpet. Det er nok ikke mange løpshester/-ponnier som er så heldige å kunne grasse så sent på året. 



Ingen kommentarer: