24. juli 2011

Dag nr 2 etter terrorangrepene i Oslo

Det er fremdeles uvirkelig, men etterhvert som dagene går faller flere og flere biter på plass. Jeg håper svarene hjelper de involverte og pårørte.

Jeg klarte ikke sitte inne enda en dag med all denne sorgen. Vi tok turen til Hortemo med X-Ellent og Tango for å trene sammen med Susanne og Palco.

Jeg hentet hengeren på Hortemo kl. 10.30, og var på Flekkerøya ca kl 11.00. 30 minutter senere var hestene på hengeren, og utstyret i bilen til Jorunn. Malin satt på med meg siden Jorunn hadde besøk av ei venninne i bilen sin. Vi var da på Hortemo rett rundt kl. 12.00.

Vi begynte å varme, men etterhvert fant jeg ut av at jeg hadde glemt bandasjene på X-Ellent. Så da kjørte jeg inn mens Malin og Susanne red på banen. Etter at bandasjene var på ble det litt hurtigkjøring for å ta igjen Malin og Susanne. Etterhvert ble det mer hurtigkjøring, og det ble vel totalt 3 runder med raskt tempo. X-Ellent virka veldig fin, litt humpete i begynnelsen, men veldig fin etterhvert som musklene ble varme.

Etter at jeg hadde kjørt med X-Ellent fikk Malin prøve å kjøre mens jeg red Tango. Hun var veldig flink, og jeg tror også hun syntes det var gøy. Hele dagen var vel kanskje gøy for Malin... Etter at Malin hadde fått kjøre litt, så gikk jeg inn med X-Ellent. Da følte jeg han hadde fått nok, men Malin og Susanne fortsatte litt til.

Da vi kom hjem ble hestene kjørt rett på beitet, og det virket som om de syntes det var digg...

Ingen kommentarer: